Dacă aplici la Afacere Atomy decizi independență financiară. Afacerea Atomy este prezentă în România din martie 2023. O Afacere Atomy bazată pe un sistem MLM binar de dezvoltare. Este un sistem unic iar această afacere coreeană a reușit să se dezvolte în România exponențial. Pentru că această excelentă afacere coreeană se bazează pe produse de excepție, bazate doar și numai pe ingrediente naturale.

Intru în afacerea Atomy România

Afacere Atomy România

În primul rând aplicarea la Afacere Atomy îți oferă posibilitatea de a cumpăra produse coreene din magazinul european al firmei. Pentru că magazinul Atomy îți oferă produse pe care le poți cumpăra doar și numai din acest magazin online. Iar accesul în magazin este permis doar pentru persoanele care au un cont, care sunt recomandate și susținute de un sponsor în interiorul Structurii Atomy România. Altfel spus: nu puteți cumpăra produse Atomy dacă nu aveți un cont activat în magazin Atomy.

Produse Atomy

Sunt aproximativ 590 de produse Atomy. Mare parte din aceste produse Atomy sunt accesibile, le puteți cumpăra și de pe teritoriul României dacă faceți parte din afacere Atomy România.

Înființată în 2009, Atomy este o companie globală de marketing în rețea cu operațiuni de vânzare directă în 27 de regiuni din întreaga lume, începând cu decembrie 2023, inclusiv Coreea.

De când a fost înființată, Atomy a crescut rapid prin marketing de rețea centrat pe consumator, care susține cu strictețe principiul CEO-ului Park Han-gill „Calitate absolută, preț absolut”. Compania a lucrat neobosit pentru a crea o fundație pentru creșterea durabilă bazată pe gândire inovatoare, care stabilește succesul clienților drept obiectiv cheie și o cultură corporativă centrată pe principii, creștere incluzivă și partajare.

Creare cont Atomy Afacere

Atomy folosește o strategie de marketing în rețea orientată spre consumator. Selectăm produse favorabile, de calitate superioară, la prețuri mai rezonabile și le vindem prin canale de distribuție care pot concura cu magazine universale, magazine cu discount, rețele de cumpărături la domiciliu și cumpărături online. Cu alte cuvinte, găsim produse care sunt mai competitive ca calitate și preț decât produse similare distribuite prin alte canale pentru beneficiile clienților noștri. Prin această strategie, promitem să ne atingem obiectivul final de „Depășirea satisfacției clienților până la succesul clienților”.

Atomy a stabilit un total de 27 de filiale, inclusiv în America, Asia, Europa și un sediu în Coreea.

590 de produse, inclusiv suplimente funcționale pentru sănătate Atomy HemoHIM, set de produse cosmetice de bază, Atomy Absolute CellActive Skincare, Atomy The Fame Skincare, produse cosmetice colorate, păr și corp, viață, alimente, modă, casă, decor și multe altele.

Afacere Atomy MLM binar

Factorul principal care îi permite afacerii Atomy să se distingă pe piața internațională este concentrarea asupra produselor accesibile, de înaltă calitate. Filozofia este de a oferi „calitate absolută și preț absolut”. Aceasta este valoarea pentru care s-a străduit Atomy încă de la începuturi.
Structura afacerii Atomy dar și planul de Afacere Atomy MLM le puteți consulta AICI.

Planul de marketing Atomy

Despre Afacere Atomy

Atomy, un nume legendar în vânzările directe, a fost o forță dominantă în Coreea de Sud de la lansare în 2009. Aveți acces la aceste produse prin Magazinul Atomy Europa. Prezența sa globală continuă să crească, iar la sfârșitul anului 2023, compania a operat în 27 de țări de pe cinci continente (Asia, Europa, America de Nord, America de Sud și Oceania). Atomy a fost prima companie sud-coreeană de marketing în rețea care a pătruns cu succes pe piața de peste mări. Această strategie de expansiune ambițioasă se arată în succesul ei incontestabil, iar rezultatele sunt uluitoare! Atomy s-a asigurat pe locul al doisprezecelea pe lista DSN Global 100, cu venituri în 2023 de 1,71 miliarde de dolari.

Atomy: puternică și stabilă de la început

Fondatorul și președintele lui Atomy, Han-Gill Park, crede cu fermitate în puterea vânzării directe pe care a experimentat-o ​​mai întâi ca distribuitor pentru o altă companie, când era tânăr. După cum a explicat, „Am văzut imediat potențialul vânzării directe. Modelul de afaceri ajută la stabilirea unei baze de consumatori și permite ca profiturile să urmeze în consecință. M-am alăturat unei companii de marketing în rețea la 30 de ani și am ajuns pe cel mai înalt rang, dar nu era un loc în care se vindeau produse bune la prețuri accesibile. Am încercat să găsesc o companie condusă de principiile pe care le prețuiam, dar nu am reușit să găsesc una. Am început Atomy cu ideea că, din moment ce o astfel de companie nu există, o voi construi singur.”

Inscriere Afacere Atomy Romania

Park avea ca obiectiv principal să creeze o companie globală cu vânzări în străinătate de zece ori mai mari decât cele interne. Cu această filozofie în minte, Atomy a intrat pe piața americană în 2010, la doar un an de la lansare. A fost o mișcare îndrăzneață, dar care avea sens perfect pentru Park. „Produsele accesibile și de înaltă calitate funcționează universal. Încrederea mea s-a bazat pe calitatea produselor.”

Afacere Atomy: produse la cerere, prețuri accesibile

Succesul global al lui Atomy este incontestabil, iar secretul succesului lor este clar. Factorul principal care îi permite lui Atomy să se distingă pe piața internațională este concentrarea laserului asupra produselor accesibile, de înaltă calitate. Filozofia lor este de a oferi „calitate absolută și preț absolut”. Aceasta este valoarea pentru care s-a străduit Atomy încă de la începuturi.

Și este poate cel mai bine exemplificat prin produsul erou al mărcii, HemoHIM. HemoHIM este un extract din amestec de plante compus din trei plante botanice: Angelica gigas, Cnidium officinale și Paeonia. Produsul a fost recunoscut pentru funcțiile sale duale, cuprinzând atât proprietățile de îmbunătățire a sistemului imunitar, cât și de ameliorarea oboselii. Potrivit lui Park, proprietățile multifuncționale ale HemoHIM pot contribui doar la extinderea atractivității produsului la nivel global. În prezent, este disponibil în 19 țări, inclusiv Coreea de Sud, Rusia, Statele Unite ale Americii, Australia, Mexic și China.

Dar HemoHIM nu este doar eficient, ci devine din ce în ce mai accesibil. Când produsul a fost lansat pentru prima dată, a venit cu 30 de pachete. Treptat, la același preț, volumul a fost crescut la 48 de pachete, 54 de pachete și în final la 60. Compania a reușit să reducă costurile pentru a oferi această valoare prin producție în masă și vânzări pe scară largă. Această combinație imbatabilă de accesibilitate și eficacitate generează vânzări și loialitate nu numai în Coreea de Sud, ci și pe toate piețele internaționale ale Atomy.

Atomy are alte produse la mare căutare în întreaga lume, precum și în mai multe categorii. Setul de îngrijire a pielii Absolute CellActive, Atomy Toothpaste Plus și Atomy Toothbrush conduc expansiunea globală a companiei.

În special, Absolute CellActive Skincare a fost recunoscut ca un produs de clasă mondială de ultimă generație de către Ministerul Coreean al Comerțului, Industriei și Energiei în 2022. A primit un total de patru premii, inclusiv prestigiosul premiu King Sejong pentru tehnologie de brevete.

Strategiile de localizare, inclusiv investițiile pro active și inițiativele de contribuție socială joacă un rol crucial în succesul Atomy pe piața globală. Recent, Atomy a pus un accent deosebit pe piața chineză.

Afacerea Atomy aduce sensibilitățile coreene la o etapă globală

Atomy adoptă o abordare foarte pro activă atunci când se angajează pe piețele internaționale. Scopul este de a reduce diferența dintre sediul său din Coreea de Sud și filialele din străinătate prin îmbunătățirea procesului de lansare a noului produs și oferirea de asistență eficientă și instruire de marketing membrilor. Acest lucru permite tuturor ramurilor să împărtășească strategiile de creștere utilizate de piețele care se bucură de un succes excepțional, cum ar fi Turcia, Kazahstan, Columbia și Filipine. Dar, din 20023 avem și Atomy România!

Mai mult, pentru a vitaliza în mod activ piețele de peste mări, Atomy face o punte de comunicare și decalajele culturale dintre sediul său din Coreea de Sud și corporațiile internaționale. Proiectul „Go and Meet 100” permite directorilor și angajaților să se implice direct cu operațiunile de pe teren pentru a înțelege provocările cu care se confruntă distribuitorii și pentru a crea soluții în colaborare.

Afacere Atomy

Afacere Atomy: viziune

„Obiectivul managementului Atomy se concentrează pe succesul clienților”, a spus Kwon Seok Gyun, șeful Atomy’s Value Management. „Încurajăm consumatorii să ne aleagă prin îmbunătățirea filozofiei „Calitate absolută, preț absolut” pentru o creștere durabilă, indiferent dacă este vorba despre Coreea de Sud sau din străinătate.”

Cu strategii de expansiune inovatoare și captivante, o gamă solicitată de produse de înaltă calitate, cu costuri reduse și o echipă de conducere implicată, dinamică și angajată, Atomy s-a bucurat de o cursă remarcabilă, cu realizări și mai mari la orizont.

Toată această sinergie și strategie l-au făcut pe Park plin de speranță și entuziasmat pentru viitorul lui Atomy. „La Atomy, visăm la ziua în care consumatorii din întreaga lume vor folosi produsele noastre. Și cum visele noastre din ultimii 10 ani au făcut din Atomy ceea ce este astăzi, visele noastre pentru viitor vor modela următorii 10 și chiar 100 de ani.”